- Der SKAL samles klatter op når man har redet eller benyttet faciliteterne.
- Al undervisning aftales og afregnes direkte med underviseren.
- Skal man modtage undervisning ud over klubbens egne faste undervisere skal dette godkendes af bestyrelsen.
- Det er IKKE tilladt at ride ind/ud af dørene til ridehallerne.
- Der må løsspringes i den store hal hver lørdag mellem 08.00 - 10.00 i den store hal, med opstart kl. 08.00 eller før. Det skal slås op på Facebook aftenen før hvis man løsspringer.
Man må IKKE løsspringe herudover indenfor. - Der må fri-springes hver søndag fra 08.00 – 10.00 i den store hal, med opstart kl. 8.00 eller før.
Det skal slås op på Facebook aftenen før, hvis man fri-springer.
Der skal være en voksen over 18 år tilstede. Man må IKKE springe herudover indenfor. Kun trave over bomme. - Man må springe på sand springbanen i perioden hvor springene står udenfor. Dog SKAL der være en voksen over 18 år tilstede under HELE springningen af hensyn til sikkerhed.
- Den lille ridehal må IKKE bruges til spring eller løsspring da det ødelægger bunden. Den må bruges til ridning, longering og hygge. Husk at rydde op efter Jer.
- Det er ikke tilladt at lufte sin pony/hest i ridehallerne.
- Har man ikke som medlem betalt facilitetskort, kan man købe facilitetsbrug pr. gang for 50 kr. ved at sende mail til: nordthy-rideklub@hotmail.com med angivelse af sin mailadresse, dato, hest og navn, så der kan blive mailet en faktura herpå. Medlemmer har 4 gratis gange til brug af faciliteter.
- Log ind på skærmen ved den store ridehal når I rider ind. Der skal IKKE logges ud igen. Dette bruges til kommunen for at få udbetalt tilskud.
- Alle under 18 år (året ud) skal ride med spring vest når man springer.
- Alle skal ride med godkendt ridehjelm jf. Dansk Rideforbunds gældende regler.